شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | نمایندگی انحصاری ماسک تنفسی فیلتردار توتوبوبو در ایران
15332
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15332,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

نمایندگی انحصاری ماسک تنفسی فیلتردار توتوبوبو در ایران

نمایندگی انحصاری ماسک تنفسی فیلتردار توتوبوبو در ایران

 

ماسک تنفسی فیلتردار توتوبوبو: اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی در دنیا، طراحی شده برای کودکان و بزرگسالان، با قابلیت فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا

ماسک تنفسی توتوبوبو برای حداکثر حفاظت و امنیت، راحتی، و سهولت در استفاده طراحی شده اند. مشخصات منحصر به فرد این ماسک فیلتردار عبارتند از:

  1. حق امتیاز انحصاری ماسک های عایق آب: حق امتیاز ماسک های عایق بندی شده و غیر قابل نفوذ انحصارا متعلق به توتوبوبو میباشد.
  1. اولین ماسک قابل شخصی سازی در دنیا: ماسک تنفسی توتوبوبو را میتونید با توجه به حالت و فرم خاص صورت خود فرم دهید یا کوچک و بزرگ کنید.
  1. بسیار انعطاف پذیر و راحت روی صورت: ماسکی مافوق راحت به دلیل فناوری منحصر به فرد سافت تک در مواد سازنده
  1. سبک ترین ماسک قابل استفاده مجددی که تا به حال اختراع شده است.
  1. تنها ماسکی که به طور صد در صد دهان و بینی را در برابر آلودگی عایق میکند، و با تکنولوژی انحصاری “رد آب” ماسک های توتوبوبو عایق بودن یا نبودن آنها به سادگی قابل تشخیص است.
  1. فیلتر کردن کلیه ذرات معلق آلرژی زا تا ۲٫۵ میکرون، ذرات وآلاینده های مضر هوا از قبیل ویروس ها، باکتری ها، گرده های حساسیت زای گیاهان، مو و پر حیوانات، بوی نامطبوع
  1. آنتی ویروس و آنتی باکتریال، جلوگیری کننده از بیماری های واگیردار از جمله ویروس آنفولانزای معمولی، آنفولانزای مرغی، و آنفولانزای خوکی – این عامل آنتی ویروس و آنتی باکتریال با شستن ماسک و با طول زمان از بین نمیرود و حفظ خواهد شد.
  1. ماسک از جنس فیبر بدون لاتکس، سیلیکون، و نئوپرن (به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هموطنان توصیه کرد: در هنگام بروز پدیده آلودگی هوا، از ماسک مناسب استفاده کنند. این ماسک باید از جنس فیبر باشد، نه ماسک پارچه ‌ای و نه ماسک دندانپزشکی. بر خلاف انتظار مردم، ماسک‌های کاغذی که به «ماسک دندان‌پزشکی» هم معروف هستند، هیچ تاثیری در حفاظت فرد در برابر آلودگی هوا ندارند.)
  1. کمک درمانی بسیارموثر در بیماریهای تنفسی و قلبی، آسم، برونشیت، فشار خون بالا، سینوزیت مزمن، میگرن، سردرد، اثرات پیشگیرانه ضد سرطان وضد افسردگی و اثر مثبت آن بر سلامتی و شادابی پوست، استرس، انواع آلرژی، خستگی و کمبود انرژی، اثرات منفی بر حافظه
  1. ماسک قابل شستشو با آب، فیلترقابل تعویض
  1. خنثی کردن یون های مثبت و آلوده کننده ی دستگاه های الکتریکی به دلیل وجود یون های منفی در فیلتر ماسک
  1. جلوگیری از کاهش ضریب هوشی کودکان، کند ذهنی و عقب ماندگی کودکان، یادگیری و رشد و بلوغ کودکان، و بزرگ شدن قلب آنها
  1. کاهش چشمگیر حملات آسمی و آلرژی
  1. پرفروشترین ماسک تنفسی در آلوده ترین شهرهای جهان
  1. جلوگیری از ورود ذرات ذیل به دستگاه تنفسی:
  • مونو اکسید کربن Co(گاز سمی باعوارضی مانند گرفتگی و ضعف و درد عضلات، اختلال ادراک، تشنج، بیهوشی، پرخاشگری)
  • اوزون (گاز سمی باعوارضی مانند درد قفسه سینه و سرفه، آسیب رساندن به ساختمان ریه ، نایچه ها ، نایژکها و کیسه های هوا موجود در ریه ها و کاهش کارایی آن و پیری ریه، التهاب بافت ریه ها و عفونت های دستگاه تنفسی ، پایین آمدن سطح تحمل ریه در برابر تمرین های ورزشی، دردهای پی در پی در قفسه سینه و سرفه های مداوم)
  • SO2 (گاز سمی باعوارضی مانند التهاب در چشم  و بینی و دستگاه تنفسی ، ایجاد واکنش درمغز)
  • NO2   (گاز سمی باعوارضی مانند التهاب ریه، برونشیت مزمن و تورم درششها، کاهش میدان دید)
  • سرب (گاز سمی باعث فشارخون بالا، کم خونی، بیماری کلیه، تاخیردرخواندن ویادگیری، پایین آمدن ضریب هوشی ومشکلات رفتاری وگفتاری در کودکان)
  1. مناسب افراد شاغل در آزمایشگاه ها، دوچرخه سوارها، نجارها، باغبان ها، آرایشگرها، وجلوگیری از مشکلات تنفسی هنرمندان و اشخاصی که هنرهای دستی دارند در اثر استفاده از رنگ روغن و مواد شیمیایی
  2. بسیار سبک و راحت. با استفاده از توتوبوبو حس میکنید که هوای بیشتری بهتون میرسد.
  3. ماسک و همچنین بند فوق العاده انعطاف پذیر ماسک هیچگونه ماده پلاستیکی ندارند. بنابراین هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمیکند. بنابراین به خوبی برای کودکان قابل استفاده میباشند.
  4. قابل بازیافت
  5. بدون ایجاد مزاحمت برای افراد عینکی ، همچنین باعث بخار کردن عینک نمیشود
  6. بند ماسک با وجود نازک بودن، بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و قابل کش آمدن تا ۴ برابر سایز اولیه و قابلیت کشیده شدن تا ۸۰۰۰ دفعه میباشد.
  7. جذب بو و گازهای بودار
  8. محصول کشور سنگاپور
  9. فروش در بیش از ۵۰ کشور از جمله کشورهای امریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، فرانسه، روسیه، اسپانیا، هلند، سوئد، استرالیا، اتریش، فنلاند، بلژیک، چین، یونان، هونگ کونگ، ایتالیا، اسرائیل، نیوزیلند، نوروژ، کره جنوبی، افریقای جنوبی، تایوان، تایلند، و ایران

 

 

 

نماینده انحصاری فروش ماسک تنفسی توتوبوبو در ایران، شرکت آمیتیس تجارت ماندگار میباشد.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین