شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | نقد و بررسی لیزر جوان‌سازی و ضدچروک تریا
15884
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15884,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

نقد و بررسی لیزر جوان‌سازی و ضدچروک تریا

نقد و بررسی لیزر جوان‌سازی و ضدچروک تریا

بررسی لیزر جوان‌سازی تریا

 

لیزر جوانساز و ضد چروک تریا، دستگاه دستی‌ای است که توسط شرکت تریابیوتی عرضه و طراحی شده‌است تا با آثار و عوارض پیری روی صورت مقابله نماید. این لیزر با استفاده از نور درمانی کار می‌کند تا به جوانسازی پوست کمک کند و به آن نمایی صاف‌تر، جوان‌تر و شاداب‌تر ببخشد. به جز پاک کردن چروک و خطوط روی پیشانی، اطراف چشم‌ها و دهان، لیزر جوانساز و ضدچروک تریا پوست‌ را نرم‌تر و لطیف‌تر می‌سازد. این لیزر مورد تأیید FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) قرار گرفته است تا به کاربران خود نتایج ضدپیری حرفه‌ای در محیط امن و راحت منزل خود هدیه دهد. کمپانی تریا بیوتی این لیزر را با همکاری جراحان پلاستیک و درماتولوژیست‌ها مهندسی و طراحی نموده است تا نتایج مورد انتظار و امنیت مودنیاز آن را تضمین نماید.

 

تکنولوژی نهفته در پس لیزر جوانساز تریا

درمانی که این لیزر ارائه می‌کند با استفاده از مکانیزم طبیعی بدن عمل می‌کند تا به مقابله با آثار پیری کمک کند. این تکنولوژی، اساسا موجب نامحسوس شدن چروک‌ها و خطوط چهره می‌شود. این تکنولوژی از نفوذ اشعه‌ی لیزر که به منظور بازسازی کلاژن‌های انباشته در زیر پوست طراحی شده است، بهره می‌گیرد.

 

  • اشعه‌ی هدفمند نور به عمق زیر سطح پوست نفوذ می‌کند
  • همین که پرتوهای نور به زیر پوست رسیدند، مناطق میکروسکوپیکی را تشکیل می‌دهند که موجب تخریب سلولی می‌شود
  • سپس این تخریب موجب به کار انداختن فرایند طبیعی ترمیم پوست می‌شود
  • کلاژن و الاستین‌های جدید، به عنوان نتیجه‌ی این فرایند ترمیم تولید می‌شوند. کلاژن‌ و الاستین، پروتئین‌های اساسی‌ای هستند که در پوست یافت می‌شوند. افراد جوان سطح بالایی از کلاژن و الاستین در پوست خود دارند و در نتیجه، پوستی سرزنده، فربه و سفت و منسجم دارند. با افزایش سن، سطح این دو پروتئین کاهش می‌یابد و پوست شروع به چروک شدن و شل شدن می‌کند.

 

لیزر جوانساز و ضدچروک تریا پوست را بیشتر و موثر تر از هر کرم و پمادی به تولید الاستین و کلاژن‌‌ برمی‌انگیزاند. چرا که پرتوهای نور لیزر بیش از کرم‌ها و پمادها به عمق پوست نفوذ می‌کند.

 

آیا لیزر جوانسازی تریا واقعاً اثر گذار است؟

نظر اکثریت مشتریان تریا این بوده است که این لیزر همان قدر که در تبلیغات بیان می‌شود اثر گذار و مؤثر است. تریا با پاکسازی چین و چروک‌ها به پوست کمک می‌کند تا بتواند همان درخشندگی طبیعی سابقش را دوباره بدست بیاورد. بنا به نظر کاربران، لیزر تریا شفافیت و تازگی پوست را افزایش می‌دهد. اما بیشتر مشتریان در همان روزهای اول درمی‌یابند که برای رسیدن به نتایج مورد انتظار باید درست مطابق دستورالعملی که در دفترچه‌ی راهنما بیان شده از لیزر استفاده کرد.

 

مزایای لیزر جوانساز تریا

در اینجا به برخی از آثار و فوایدی که به نظر کاربران تریا، استفاده از این لیزر به همراه دارد اشاره می‌کنیم:

 

  • لیزر جوانسازی تریا کمک می‌کند که بعد از چهار هفته استفاده‌ی مستمر از شر چین و چروک‌های گوشه‌ی چشم خلاص شوید
  • این لیزر، در مقایسه با درمان‌های تخصصی و کلینیکی، موجب می‌شود که پوستی درخشان‌تر و بافتی مستحکم‌تر داشته باشید
  • مادامی که از لیزر جوانسازی تریا مطابق دستورالعمل استفاده کنید حصول نتایج و آثار مثبت آن تضمین شده است
  • بعضی از مشتریان گزارش داده‌اند که بعد از 12 هفته استفاده‌ی مستمر لکه‌های پوستی ناشی کهولت سن به کلی از روی پوست‌شان ناپدید شده است
  • لیزر جوانسازی تریا به بهبود بافت پوست کمک می‌کند
  • لیزر جوانسازی تریا چین خوردگی‌های عمیق پوست را تلطیف کرده اندازه‌ی حفره‌ها و روزنه‌های پوستی را به شدت کاهش می‌دهد
  • استفاده از آن کاملاً بی‌خطر است

 

منبع: https://rebates.com/tria-age-defying-laser-review

 

برای قیمت تماس بگیرید ناموجود

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین