شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | معرفی، نقد و بررسی لیزر خانگی موهای زائد تریا
15591
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15591,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

معرفی، نقد و بررسی لیزر خانگی موهای زائد تریا

معرفی، نقد و بررسی لیزر خانگی موهای زائد تریا

معرفی، نقد و بررسی لیزر خانگی موهای زائد تریا

لیزر خانگی موهای زائد تریا

لیزر خانگی موهای زائد تریا

آیا به دنبال نقد و بررسی‌هایی درباره‌ی لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x هستید؟

ما در اینجا به معرفی و بررسی تفصیلی و جامع لیزر تریا پرداخته‌ایم. با مطالعه‌ی این نوشتار می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا این لیزر برای شما مناسب است یا نه.

لیزر 4x تریا در حال حاضر پیشرفته‌ترین لیزر موجود برای استفاده‌های خانگی است که مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده‌ی آمریکا (FDA) نیز قرار گرفته است: در این لیزر خانگی، درست مانند لیزرهایی که در کلینیک‌ها و مراکز تخصصی پوست به کار می‌روند، از تکنولوژی لیزر دایود استفاده شده که امتیاز انحصاری آن برای شرکت تریا به ثبت رسیده است. تکنولوژی لیزر دایودی را عموماً از تکنولوژی IPL برتر می‌دانند، زیرا در برطرف کردن موهای زائد بسیار مؤثرتر و کارآمدتر است. قیمت تریا بیوتی 4x در نهایت کمتر از هزینه‌ی دوبار مراجعه به کلینیک برای درمان تمام می‌شود و، افزون بر این، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که در خلوت و محیط امن و راحت خانه‌ی خود به درمان خودتان بپردازید. لیزر رفع موهای زائد تریا به ویژه برای افرادی با رنگ پوست‌ روشن تا قهوه ای متوسط و موهای قهوه‌ای روشن تا سیاه مناسب است.

 

لیزر 4x تریا بیوتی برای استفاده در سرتاسر صورت  و بدن ایده‌آل است.

آنچه که سبب می‌شود لیزر رفع موهای زائد تریا وسیله‌ای ایده‌آل باشد همین است که می‌توان آن را در هر جای دلخواهی از بدن، از جمله، صورت، دست‌ها، پاها، شکم، پشت، و ناحیه‌ی بیکینی بکار برد. این انعطاف ‌پذیری در کاربرد هم به دلیل روزنه‌ی درمانی وسیع و ملایم آن است. برخی از دستگاه های رفع موهای زائد برای استفاده در ناحیه‌ی صورت مناسب نیستند، اما لیزر 4x تریا را می‌توان در همه‌ی نواحی بدن، با خیال راحت، بکار برد.

 

تریا بیوتی تنها در مدت سه ماه نتایجی دائمی به ارمغان می‌آورد.

تنها با دوبار استفاده از تریا شاهد کاهش 70 درصدی موهای زائد خود خواهید بود، و تنها در مدت سه ماه نتایج دائمی و همیشگی آن را مشاهده خواهید کرد. لیزر رفع موهای زائد تریا، برای رسیدن به نتایج سریع و دائمی، سه برابر بیشتر از سایر دستگاه‌ها انرژیِ درمانی عرضه می‌کند. کاربران می‌توانند در همان آغاز دوره‌ی درمان شاهد لطیف‌تر و نازک‌تر شدن موهای زائدشان باشند که رفته رفته با نزدیک شدن به پایان دوره‌ی درمان به کلی از میان می‌روند و، دست آخر، پوستی صاف و کاملاً بدون مو باقی خواهد ماند.

tria11

لیزر خانگی موهای زائد تریا مورد تأیید متخصصین پوست و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است.

تریا 4x نخستین لیزری است که سلامت آن برای کاربردهای خانگی تأیید شده است. این لیزر را همان پزشکانی طراحی کرده‌اند که پیش از این نخستین دستگاه تجاری لیزر رفع موهای زائد را برای کاربردهای تخصصی طراحی کرده بودند. افزون بر این، متخصصین پوست لیزر 4x تریا را به عنوان جایگزین مناسبی برای ویزیت‌های تخصصی اکیداً توصیه می‌کنند.

 

لیزر خانگی موهای زائد تریا از تکنولوژی لیزر دایودی بهره می‌برد.

لیزر دیودی نسبت به IPL مؤثرتر و کارآمدتر است، و از این حیث بر آن ارجحیت دارد. لیزرهای تریا تنها از یک طول موج مستقیم استفاده می‌کند تا بتواند پیاز مو را با بیشترین دقت ممکن هدف بگیرد. از دیگر سو، دستگاه‌های IPL تعداد بسیار زیادی از موج‌های کوتاه‌تر را ساطع می‌کنند که منتشر و پراکنده هستند، دقت لازم و مطلوب را ندارند، و نتایج غیردائمی میدهند.

 11111

مشخصات و ویژگی‌های لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x 

روی این دستگاه یک صفحه‌ی نمایشگر LCD بزرگ کار گذاشته شده است تا در طول دوره‌ی درمان شما را هدایت و راهنمایی کند. دستگیره‌ا‌ی ارگونومیک برای آن طراحی شده که کار کردن با دستگاه را راحت‌تر می‌سازد. یک ویژگی جالب این دستگاه حسگر پوستی آن است. این حسگر تنها زمانی دستگاه را فعال می‌کند که رنگ پوست برای درمان مناسب و سازگار باشد. همچنین، این دستگاه مجهز به یک پالس‌شمار برای اندازه‌گیری تعداد پالس‌ها در طول یکبار استفاده از دستگاه است، برای اینکه مطمئن باشید که درمان به طور یکنواخت انجام می‌گیرد. علاوه بر این، دستگاه مجهز به یک نشانگر باطری نیز می‌باشد.

 

دفعات شارژ کردن لیزر خانگی موهای زائد تریا

لیزر تریابیوتی نیاز به شارژ شدن دارد و در هر بار استفاده با بالاتین درجه خود، به مدت تقریباً 30 دقیقه باید در حالت شارژ باقی بماند. این مدت برای لیزر کردن ناحیه‌ای به اندازه پاها کفایت می‌کند. ورژن جدید این دستگاه بدون سیم است و به همین جهت حمل و جابه‌جایی آن بسیار راحت است و می‌توانید به آسانی آن را هر جا که می‌خواهید همراه‌تان ببرید. تکنولوژی پیشرفته‌ی این لیزر با نابود کردن پیاز مو، از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند، بی آنکه باعث آسیب‌دیدگی پوست اطراف آن بشود و به نواحی اطراف پیاز مو صدمه بزند.

 

نقد و بررسی‌های انجام شده

نقد و بررسی‌های انجام شده در سایت آمازون در مورد لیزر رفع موهای زائد تریا در مجوع مثبت بوده است و در این بررسی‌ها تریابیوتی بیشتر از 4 ستاره به خود اختصاص داده است.

در راهنمای زیبایی سالیانه‌ی مجله‌ی این‌استایل (InStyle) نام لیزر زیبایی تریا 4x به عنوان یکی از لوازم زیبایی ضروری و لازم برای هر شخص ذکر شده است.

مروری اجمالی بر نقاط قوت لیزر خانگی موهای زائد تریا

مورد تأیید FDA ، پیشرفته‌ترین فناوری لیزر دیودی موجود برای استفاده‌ی خانگی، ارزان‌تر و کم‌ هزینه‌تر از درمان‌ لیزری موهای زائد در کلینیک‌های تخصصی، نتایج دائمی تنها در مدت سه ماه، قابل استفاده در حالت بدون سیم، بدون نیاز به کارتریج یا لوازم جانبی، بدون نیاز به عینک، استفاده در منزل به سادگی و بدون نیاز به نیروی متخصص، نظر مخاطبین و مشتریان در سایت آمازون عمدتاً مثبت بوده است.

 

4 دیدگاه ها

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین