شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | بررسی پرسونال میکرودرم PMD
کیت پرسونال میکرودرم ابریژین PMD جدیدترین دستگاه خانگی جهت کسب نتایج مشابه درمان میکرودرم ابریژن‌ در کلینیک‌های پوست و مو می‌باشد.
میکرودرم ابریژن, پرسونال میکرودرم, PMD, میکرودرم خانگی
16266
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16266,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

سلاحی جدید برای داشتن پوستی نرم‌ و صاف، میکرودرم ابریژن خانگی PMD

سلاحی جدید برای داشتن پوستی نرم‌ و صاف، میکرودرم ابریژن خانگی PMD

 

من، مثل همه‌ی زنانی که من تا بحال دیده‌ام، همیشه به دنبال جوانتر کردن و صاف و نرم کردن پوست صورتم هستم. معمولا هفته‌ای یک بار از ماسک صورت در حمام آب داغ استفاده می‌کنم تا پوستم را زنده و شاداب کنم. این روتین زیبایی گرچه به من کمک کرده است، اما هیچ وقت نشده که اثر عمقی روی پوست من بگذارد؛ و این دقیقا آن چیزی است که پوستم برای جوانتر شدن به آن نیاز دارد. شما هم همین حس را نسبت به روتین‌ زیبایی خودتان دارید؟

چند وقت پیش، از شانس خوب من، یک دستگاه پرسونال میکرودرم PMD به دستم رسید؛ دستگاهی که امکان درمان‌ میکرودرم ابریژن را که سابق بر این تنها در کلینیک‌های پوست و مو ممکن بود در منزل خودتان میسر می‌سازد. دیگر نیازی به رزرو وقت از کلینیک، طی کردن راه خانه تا کلینیک، احتمالا تنظیم وقتتان با برنامه کاری پرستار بچه و سپردن بچه‌ها به دست او و …. نیست. به سادگی می‌توانید هفته‌ای یکبار 5 دقیقه از وقتتان پیش از خواب شب را به جوانسازی پوست خود با دستگاه خانگی میکرودرم ابریژن PMD اختصاص دهید. واقعا معرکه است.

 

نحوه عملکرد دستگاه
پرسونال میکرودرم PMD از تکنولوژی قدرتمند و انحصاری دیسک چرخان استفاده می‌کند و آن را با قدرت فوق‌العاده‌ی ساکشن واکیوم کاملا کالیبره ترکیب می‌کند تا نتایجی خیره‌کننده به دست دهد. با این ابزار می‌توانید چشم انتظار پوستی درخشان‌تر، صاف‌تر، و نهایتا با بافت و رنگی یکدست باشید.
روند درمان، همانطور که از اسمش بر می‌آید است: میکرودرم ابریژن، یعنی سایش‌های کوچک پوستی، موجب از بین رفتن لایه‌ی بالایی پوست، که از سلول‌های مرده و آلودگی‌ها تشکیل شده است، می‌شود و در نتیجه فرایند ترمیم پوست در بدن آغاز می‌شود. ساکشن وکیوم در واقع به کشاندن جریان خون و لذا رساندن مواد مغذی به سطح پوست کمک می‌کند. بنابراین، ترکیب این دو فرایند ترمیم پوست و جریان یافتن خود در سطح پوست موجب درخشندگی و سلامت پوست می‌شود.

موارد قابل درمان
هدف من از استفاده‌ی PMD رهایی از زخم‌ها و لکه‌های ناشی از اکنه‌ها، رنگ پوست غیریکدست و چروک‌هایی که به تازگی روی صورتم نمایان شده بودند بود. اما دیگران از این دستگاه خانگی برای درمان جوش‌های پوستی، چروک‌های عمیق‌تر، منافذ درشت پوستی، لکه‌های تیره، خشکی و رخوت پوست و سایر موارد نیز استفاده می‌کنند.

نتایج مورد انتظار
پس از درمان با پرسونال میکرودرم PMD، مواد آرایشی بهتر و هموارتر روی پوستتان می‌نشیند، و محصولات مراقبت پوستی شما بسیار بیشتر از پیش به عمق پوستتان نفوذ می‌کند (دقیق‌تر بگویم، 20 برابر بیشتر!). اما جدای از این موارد، تنها پس از یکبار استفاده از PMD متوجه پوستی نرم‌تر و صاف‌تر می‌شوید.

روش استفاده از PMD
اولین چیزی که پس از بازکردن بسته‌ی این وسیله‌ی شگفت‌انگیز به چشم می‌خورد، DVD آموزش نحوه‌ی استفاده از آن است. یک ویدئوی فوق‌العاده هم روی وب سایت نمایندگی این ابزار هست که به شما در آغاز به کار با PMD کمک می‌کند.

 

 

من در طول کار با پرسونال میکرودرم ابریژن PMD، به نکاتی برخوردم که با شما به اشتراک می‌گذارم:
1. پوست را محکم بکشید تا این وسیله به راحتی روی آن بلغزد.
2. در حین استفاده از PMD هیچ جایی متوقف نشوید و همچنان آن را روی پوست حرکت دهید.
3. از هیچ ناحیه‌ای از پوست دو بار عبور نکنید.
4. پس از هر درمان 6 الی 7 روز به پوست خود فرصت دهید تا فرایند جوانسازی و ترمیم پوست تکمیل شود.
5. از آن‌جا که بهتر است پس از درمان 12 الی 24 ساعت هیچ ماده‌ای جز مرطوب کننده به پوست خود نزنید، لذا توصیه می‌شود جلسات درمانی خود را به شب‌ها بیاندازید.

 


من تصور می‌کردم پس از هر درمان با میکرودرم ابریژن خانگی PMD پوستم قرمز و ملتهب شود اما در واقع هربار پس از درمان پوستم بهتر از قبل می‌شود. هنگامی که صبح روز بعد از خواب بر می‌خیزم، پوستم نرم و یکدست شده است! این نتایج فراتر از انتظار من بود چرا که به عنوان یک تازه مادر، واقعا صبح‌ها زمانی برای آرایش کردن ندارم و در عوض می‌بایست جوابگوی یک کوچولوی گرسنه و پر سر و صدا باشم. به این ترتیب خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که در طول روز بیرون از خانه‌ام و یک دفعه یادم می‌آمد که سر و وضع مرتبی ندارم (و البته کلی هم خجالت‌زده می‌شدم!) اما الان وضع فرق می‌کند. بعد از هر دفعه درمان، انگار که فاندیشن روی صورتم زده است و پوستم هموارتر، درخشان‌تر و یکدست‌تر از همیشه است. ضمن اینکه دیگر خبری از لکه‌ها و زخم‌هایی که یادگار جوش‌های دوره بلوغم بودند دیگر محو شده‌اند و صورتم نیازی به روتوش ندارد. می‌توانم به جد بگویم که دستگاه خانگی PMD واقعا تغییر بزرگی در زندگی من ایجاد کرده است!

10 دیدگاه ها
  • فرشته
    ارسال شده در 02:24h, 31 مارس

    سلام
    قيمت اين محصول فوق العاده چند است؟

  • نسرین
    ارسال شده در 06:27h, 22 آوریل

    سلام قیمت این دستگاه رو میفرمایید

  • میترا خرسندی
    ارسال شده در 07:00h, 27 آوریل

    سلام لطف میکنید اعلام بفرمایید ساخت کدوم کشوره و گارانتی داره یا نه؟ نمایندگی در شیراز داره یا نه؟ممنون

  • مريم
    ارسال شده در 08:27h, 27 آوریل

    سلام
    روز بخير
    تأييده وزارت بهداشت و درمان خودمون را داره ؟

  • فرشته
    ارسال شده در 07:08h, 06 ژوئن

    سلام
    من این محصول رو از دیجی کالا تهیه کردم و فعلا یکبار استفاده کرده ام و ممنونم از شرکت آمیتیس که به فکر بانوان ایرانی هستند
    چند تا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ دهید
    اول اینکه از هر دیسک چندبار می تونیم استفاده کنیم ؟
    دوم اینکه آیا هروقت بخواهیم دیسکها موجود خواهند بود؟ یا از الان تهیه کنم و نگه دارم؟ چون استرس دارم زمانی که دیسکهای داخل پکیج تموم شد پیدا نکنم
    سوم اینکه تا چند سال میشه از دستگاه استفاده کرد یعنی عمر مفید دستگاه چند ساله/
    چهارم اینکه بعد از چه مدت صاحب صورت بدون لک و جوش میشیم طوری که نیاز به استفاده کرم و پنکیک نباشیم؟
    و پنجم آیا بانوان باردار و حامله هم می تونند از این دستگاه استفاده کنند؟
    چون دو نفر از دوستانم یکی باردار و دیگری شیرده است و دوست دارند میکرودرم رو تهیه کنند.

    ممنون از پاسخ گویی شما بزرگواران

  • فرشته
    ارسال شده در 07:11h, 06 ژوئن

    منظورم بانوان باردار و شیرده بود

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین