شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | لیزر فراکسل و رقیب بی بدیل خانگی آن
15745
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15745,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

لیزر فراکسل و رقیب بی بدیل خانگی آن

لیزر فراکسل و رقیب بی بدیل خانگی آن

لیزر جوان‌ساز تریا: بدیلی خانگی برای لیزر فراکسل

 

تا به حال این سؤال برای‌تان پیش آمده که چطور پوست سلبریتی‌ها همیشه این قدر کامل و بی‌عیب و نقص است؟  در حالی‌ که می‌دانید، مدام در سفرهای کاری هستند، از این هواپیما به هواپیمای بعدی، تا نیمه‌های شب مشغول کارند، مثل دودکش بخاری هیزمی سیگار دود می‌کنند، و همیشه زیر یک خروار آرایش غلیظ پنهان شده‌اند؟ (همه‌ی کارهایی که اگر من انجام دهم در عرض یک دقیقه صورتم پیر و چروکیده و پر از دانه می‌شود).

لیزر فرکسل خانگی

البته که آن‌ها با این بافت پوستی کامل و بی‌نقص به دنیا نیامده‌اند! ساده‌اید!؟ کلی روی آن کار کرده‌اند. و خدا خیر کیم کارداشیان را بدهد که خودش مشتاقانه می‌گذارد ما هم از این قضایا خبردار شویم. (ما هم توصیه‌های او را آویزه‌ی گوشمان می‌کنیم.) بنا به گزارش Hollywood Life:

ملکه‌ی زیبایی،  اخیرا در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست هموار و عاری از خلل و فرج خود برداشت: صورتش را با لیزر فراکسل درمان کرده است. کیم می‌گوید: «دخترها، من واقعا توصیه می‌کنم بروید و یک لیزر فراکسل روی صورت‌تان انجام دهید. من صادقانه بهترین روش‌های درمان را با دوستان و خواهرانم در میان می‌گذارم.»

فراکسل نام برند لیزری است برای درمان و ترمیم سطح پوست که البته باید در مطب درماتولوژیست‌ها یا جراحان پلاستیک و زیبایی انجام گیرد. سازوکار این روش درمانی این گونه است که چاله‌های گرمایی کوچکی در زیر پوست ایجاد می‌کند. گرما سلول‌های پوستی مرده و آسیب دیده را از بین می‌برد و موجب پیدایش کلاژن‌های جدید می‌شود، اما از آن‌جا که همه‌ی این اتفاقات در پیرامون ستون باریکی از گرما روی می‌دهد، پوست اطراف آن ناحیه کاملا دست نخورده باقی می‌ماند—یعنی، دوره‌ی از کارافتادگی و نقاهت ندارد. (در گذشته، بازسازی سطح پوست معنایش این بود که کل سطح پوست را یکجا بسوزانند، و بعد هفته‌ها برای شفای دوباره‌ی آن انتظار بکشند، چه روزگار بامزه‌ای!)

تعداد جلسات لازم برای درمان بستگی دارد به نوع و شرایط پوست شما؛ این کار می‌تواند به نحو چشمگیری پوست شما یکنواخت کتد، لکه‌های رنگی روی پوست را پاک کند، خط‌ها و چین و چروک‌ها کوچک و ظریف را صاف و هموار، منفذها و چاله‌های روی پوست را کوچک و حتی جای زخم‌های کهنه را محو نماید.

 

تنها بدی‌اش این است که کمی گران تمام می‌شود، چیزی بین 1000 تا 5000 دلار برای هر جلسه. بنابراین، اگر کیم کارداشیان نیستید، هزینه‌ی خیلی سنگینی متحمل می‌شوید. به همین دلیل است که قصد دارم امروز درباره‌ی اولین لیزر خانگی بدیل آن صحبت کنم.

 

لیزر جوان‌ساز تریا

خانم‌ها و آقایان، با دوست جدید من آشنا شوید:

لیزر فرکسل خانگی

شگفتا! یک وسیله‌ی دستی که مجال این را فراهم می‌سازد که دقیقاً همان کارهایی که با لیزرهای تخصصی در کلینیک انجام می‌گیرد، خودتان در خانه انجام دهید.

البته دستگاه ارزانی نیست ، اما مبتنی بر دقیقا همان تکنولوژی لیزرهای تخصصی فرکشنال است: نوری از خود ساطع می‌کند که باعث ایجاد جراحت‌های میکروسکوپی و بسیار کوچکی در زیر پوست می‌شود و با این کار حذف سلول‌های آسیب‌دیده و تولید کلاژن‌های جدید را تسریع می‌کند. البته، پرواضح است که این دستگاه نمی‌تواند همان قدرت لیزرهای کلینیکی را داشته باشد (وگرنه ممکن بود به خودتان آسیب برسانید و سازمان سلامت امریکا و کانادا هرگز به آن مجوز نمی‌دادند)، بنابراین، برای مشاهده‌ی نتایج حاصل از این لیزر خانگی باید کمی بیشتر وقت بگذارید، اما خوبی‌اش این است که دیگر این خودتان هستید که این کار را انجام می‌دهد … هر چقدر که دلتان بخواهد.

 

تا الآن، استفاده از این لیزر فراکسل خانگی، روی گونه‌ها، چانه، پیشانی و اطراف چشم تأیید شده است.  لیزر فراکسل خانگی تریا برای همه‌ی انواع رنگ پوست ایمن است، اما نباید روی پوست‌هایی که میکاپ دائمی دارند، یا تتو شده‌اند یا پوست‌های عفونی، سوخته و بریده استفاده شود.

 

هنوز نسبت به آن تردید دارید؟ من هم داشتم!

 

معمولاً، دکترهای پوست به من می‌گفتند که این اسباب‌بازی‌ها صرفا برای کلاه برداری‌اند و وقت و پولت را برای آن‌ها هدر نده. اما من هرگز نفهمیدم که آیا آن‌ها این را واقعا از سر اعتقاد قلبی‌شان می‌گویند، یا فقط می‌خواهند مردم را به مطب خودشان بکشانند. آنچه در زیر می‌آید، بخشی است از برنامه‌ی ماریلین دنیس، که اول بار مرا به تأمل واداشت.

در اینجا قسمتی از سخنان دکتر سین رایس، جراح پلاستیک در تورنتو، را نقل می‌کنم:

«آن‌ها خیلی به لیزرهایی که ما در مطب استفاده می‌کنیم شبیه هستند. اگر به مطب من بیایید، لیزرهای بسیار گران‌قیمتی در آن‌جا داریم که می‌توانند سطح پوست شما را بازسازی کنند. یکی از این لیزرها، لیزر فراکسل یا فرکشنالی است، که پرتوهای بسیار کوچکی از انرژی را شلیک می‌کند و این پرتوها به درون پوست نفوذ می‌کنند و باعث می‌شوند که پوست خودش را بازسازی کند. در واقع نوعی اختلال در کار پوست ایجاد شده و در نتیجه‌ی آن پوست دوباره شروع به رشد کردن می‌کند. در ضمن فراین رشد مجدد، کلاژن‌ خوش را بازتولید می‌کند و پرحجم‌تر می‌شود و آن‌گاه می‌توانید ببینید که چطور آن خطوط نازک روی پوست رفته رفته ناپدید می‌شوند. به علاوه، این کار برای حفظ بافت پوست هم بسیار سودمند است. دیگر اینکه، رنگدانه‌های قهوه‌ای بسیار ریزی در لایه‌های عمیق زیر پوست وجود دارند، و وقتی بتوانید کلاژن را بازتولید کنید، آن رنگدانه‌ها به سطح پوست خواهند آمد.»

 

خلاصه، می‌گوید که واقعاً مؤثر است. بعد از شنیدن این برنامه، با خودم فکر کردم: «اگه اون داره حمایت می‌کنه، پس منم هستم!»

 

فواید لیزر فراکسل خانگی تریا

از این رو، فواید ادعا شده در مورد لیزر تریا از این قرارند: کمپانی تریا می‌گوید می‌توان انتظار داشت که بهبود محسوس بافت پوست خود را در عرض تنها دو هفته درمان روزانه مشاهده کنید (هر روز یکبار). تنظیمات سه‌گانه‌ی دستگاه این امکان را فراهم می‌آورد که بسته به میل شما یکی از درجات پایین، متوسط یا بالا را انتخاب کنید، و بسته به اینکه کدام درجه را انتخاب می‌کنید، هر جلسه درمان بین دو تا ده دقیقه به طول می‌انجامد. این اصلاً زمان زیادی نیست، نه؟

 

بهترین نتایج بعد از یک دوره‌ی کامل درمان هشت هفته‌ای نمایان می‌شوند (توصیه می‌شود که هشت هفته درمان داشته باشید، چهار هفته استراحت) و هر چه بیشتر ادامه دهید نتایج بهتری کسب می‌کنید. تصور می‌رود که چند هفته‌ای بعد از آن دوره‌ی هشت هفته‌ای اولیه، بتوانید بهبود یافتن تدریجی چین و چروک‌ها و خطوط ظریف، و محو شدن لکه‌ها را به طور محسوسی مشاهده کنید.

 

3

4

لیزر فرکسل خانگی

شیوه‌ی استفاده از لیزر جوان‌ساز تریا

 

اول بار، بسته‌ی تریا برای بررسی و به طور آزمایشی برای من فرستاده شد (این هم از مزایای شغل من است، بله!). نتایجی که من به آن‌ها رسیدم از این قرار هستند:

  1. آن را شارژ و فعال کنید. هنگامی که بار اول بسته‌ی پستی لیزرتان را دریافت می‌کنید، حتما خیلی شور و شوق خواهید داشت که همانجا درمان صورتتان را با اشعه لیزر شروع کنید….اما تند نرید. نه تنها ابتدا باید 2ساعت و نیم دستگاه را به شارژ بزنید (شارژ اولیه)، بلکه بایستی دستگاه خود را چه از طریق تماس تلفنی با تریا و یا مراجعه به وبسایت این شرکت فعال کنید. (تا زمانی که شماره سریال دستگاه شما در شرکت ثبت نشود، قفل لیزرتان باز نمی شود و شروع به کار نمی‌کند.)

 

دستگاه شما روی شارژ به همراه کابل برق آن مثل شکل زیر است:

6

کابل برق به شارژر وصل می‌شود نه به خود دستگاه؛ پس هنگام استفاده از لیزر نیازی نیست نزدیک پریز برق باشید.

 

 

  1. صورتتان را بشویید. همین‌که همه‌چیز روبراه شد، صورتتان را کاملا بشویید چرا که تریا برای استفاده روی پوست تمیز و خشک طراحی شده است. شرکت تریا، پاک کننده‌ی مخصوص خودشان را برای شستشوی صورت توصیه کرده‌اند (پاک‌کننده اولیه لیزر جوانساز تریا)؛ چرا که هرگونه ته‌نشین لوازم آرایشی و یا کرم‌های ضدآفتاب روی پوست موجب مسدود کردن و در نتیجه کم کردن تاثیر لیزر می‌شود؛ اما شما می‌توانید از هر شوینده‌ی صورتی که با آن راحت‌ترید استفاده کنید، به شرط آن‌که کاملا این مواد زائد را از روی پوست شما پاک کند. برخلاف بسیاری از دستگاه‌های خانگی دیگر، شما نیازی که استفاده از ژل یا هیچ گونه سرم پوستی ندارید، این دستگاه به نحوی طراحی شده است تا به راحتی روی پوست‌های عریان بلغزد و پیش برود.

 

 

  1. دستگاه را مطابق میل خود تنظیم کنید. همان‌طور که گفتم، لیزر جوانساز تریا سه درجه قدرت دارد، و شما می‌توانید درجه قدرت دلخواهتان را با فشردن دکمه بالای دستگاه انتخاب کنید.

لیزر فرکسل خانگی

درجه ضعیف، با یک چراغ سبز، متوسط با دو چراغ، و قوی با سه چراغ سبز مشخص می‌شود. احتمالا ترجیح خواهید داد که هفته اول را با درجه ضعیف آغاز کنید و یا تا زمانی پوستتان به لیزر عادت کند همچنان روی درجه ضعیف بمانید. پس از آن، می‌توانید با درجات بالاتر به درمان پوستتان ادامه دهید. هرچه درجه بالاتری انتخاب کنید، سریع‌تر به نتایج نهایی درمان می‌رسید. البته زیادی هم جسارت از خود به خرج ندهید، قطعا در درحات بالا درد خواهید داشت. اگرچه این بدترین درد دنیا نیست اما به هر حال، قطعا نوعی سوزش گذرا روی پوست احساس خواهید کرد و در پی آن هم با سرخی و خشکی بیشتری سر و کار خواهید داشت. کمی بعدتر بیشتر در این باره صحبت می‌کنم.

 

 

  1. لیزر را روی پوست خود حرکت دهید. پرتوهای نور از دریچه‌ی عمودی باریکی که روی دستگاه است بیرون می‌آید.

 

لیزر خانگی فرکسل

به هر حال، این دستگاه آن قدر باهوش است که تنها زمانی که درست در مقابل پوست نگه داشته شود از خودش پرتو ساطع می‌کند؛ اگر آن را عقب‌تر بگیرید یا با زاویه نگه دارید، به خودکار متوقف می‌شود.

 

همچنین اگر لیزر را برای مدت خیلی طولانی روی یک نقطه از پوست نگه بدارید باز هم متوقف می‌شود. شما باید آن را به طور مداوم از یک ناحیه به ناحیه‌ی دیگر هدایت کنید. باری، هیچ یک از این توقف‌ها آزاردهنده نیستند؛ به محض اینکه دستگاه به وضعیت صحیح قبلی برگردد، درست از همانجایی که متوقف شده بود دوباره شروع به کارکردن می‌کند. این توقف‌ها صرفا مانع از این می‌شوند که شما پوست خود را بسوزانید یا لیزر را در چشم‌تان بتابانید. پس لازم نیست به آن چشم غرّه بروید.

برای راحتی، صورت را به چهار منطقه تقسیم‌بندی کرده‌اند و پیشنهاد می‌کنند روی هر ناحیه آنقدر کار کنید تا صدای بیپ را بشنوید.

لیزر خانگی فرکسل

روی درجه‌ی کم، هر 30 ثانیه یکبار صدای بیپ به گوش می‌رسد و معنایش این است که کار آن ناحیه تمام شده و باید به سراغ ناحیه‌ی بعدی بروید. بعد از دو دقیقه زمان کل فرایند درمان به پایان می‌رسد و دستگاه به طور خودکار خودش را خاموش می‌کند. در درجه‌ی متوسط، هر ناحیه یک دقیقه طول می‌کشد (و چهار دقیقه برای کل فرایند درمان) و در درجه‌ی بالا، 2.5 دقیقه برای هر ناحیه (10 دقیقه برای کل فرایند درمان).

 

  1. از محصولات محافظ پوست استفاده کنید. بسته به اینکه از چه درجه‌ای از لیزر استفاده می‌کنید، پوست شما ممکن است پس از اتمام درمان کمی احساس داغ شدگی داشته باشد. این علی القاعده باید پس از 30 دقیقه برطرف شود، اما شما می‌توانید از محصولات خنک کننده و مرطوب کننده هم برای تسکین پوست خود استفاده کنید. علاوه بر این، ممکن است پوستتان کمی قرمز بشود، که گویا پس از سه روز برطرف می‌گردد، اما برای خود من بیشتر از این حرف‌ها طول کشید. همچنین، التهابی موقتی (که در طول شب برطرف شد) و بافت پوستی خشک و خشن و پوسته پوسته هم از دیگر تبعاتی بود که من خودم مشاهده کردم. بهترین وقت درمان بعد از ظهر است، تا پوست شما در طول شب فرصت کافی برای تسکین یافتن داشته باشد. مضاف بر این، حتما پیش از بیرون رفتن از کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا آثار لیزر از میان نرود.

 

آیا می‌توانید همزمان با تریا از مواد فعالی چون اسید گلیکولیک یا Retin-A استفاده کرد؟ این امر واقعا بستگی دارد به اینکه شما چه میزان از عوارض جانبی فوق را تجربه کرده باشید. اگر پوست‌تان واقعا قرمز، خشک و پوسته پوسته شده است، آنگاه مالیدن Retin-A بلافاصله بعد از لیزر فرق چندانی به حال شما نمی‌کند. شما می‌توانید میزان استفاده‌ی معمول خود از این مواد را به نصف کاهش دهید و ببینید که اوضاع چطور می‌شود؛ حتی ممکن است به این نتیجه برسید که مادام که از تریا استفاده می‌کنید، اصلاً به آن مواد فعال احتیاجی ندارید.

 

 

پس … لیزر جوان‌ساز تریا نتیجه‌بخش است؟

 

خوب، با این یک بار فرصتی که من به تریا دادم، به گمانم واقعاً این‌طور است … البته به جز چند مشکل کوچک. شارژ تریای من بعد از حدود چهار هفته ته کشید، و مجبور شدم خیلی زود دست از کار بکشم و آزمایش را متوقف کنم، و دو هفته‌ای منتظر بمانم تا جایگزین آن دوباره به دستم برسد. خوب، این البته کل فرایند آزمون را به هم ریخت. بله دیگر، ناگهان از کار افتاد و حتی بعد از شارژ کامل هم دیگر روشن نشد. با جستجو در اینترنت، خبردار شدم که گویا خود تریا بر این مشکل واقف است و با آن مسئله دارد، به همین خاطر، آن‌ها دستگاه را بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شما جایگزین خواهند کرد، از این رو، این‌طور نیست که انگار یک جنس خراب و بی‌مصرف روی دست‌تان مانده باشد.

 

در طول این آزمایش یک ماهه، متوجه شدم که روی پوستم بعضی تغییرات خیلی جالبی اتفاق افتاده است. به محض اینکه درجه‌ی دستگاه را بالا بردم، پوستم شروع کرد به قرمز شدن، درست مثل یک آفتاب سوختگی ملایم.  از آنجا که قصد ندارم عکس خودم را در آن وضعیت در اینترنت پخش کنم، می‌توانید حالت رقیق‌تری از این آقا را تصور کنید:

لیزر فرکسل خانگی

تنها کاری که می‌توانستم بکنم این بود که زیر آرایش پنهانش کنم، اگرچه بازهم تفاوت رنگ پوست در مرز دو ناحیه‌ای که یکی لیزر شده و دیگر لیزر نشده بود، مثل دور چشم و دور لب، کمی توی ذوق می‌زد. نمی‌خواهم دروغ بگویم، اصلاً این وضعیت را دوست نداشتم.

 

علاوه بر قرمزی، پوستم خیلی خشک و زبر شد و بنابراین آرایش خیلی خوب روی آن نمی‌نشست و پوستم آن طور که دوست داشتم سالم، شاداب، و مرطوب به نظر نمی‌رسید. البته این تغییرات، در عین حال، این واقعیت را به آدم یادآوری می‌کند که هیچ چیز مفت و مجانی نیست و زیبایی هم برای خودش هزینه‌هایی دارد! اما مهمترین چیزی که توجه مرا به خود جلب کرد این بود که لکه‌ی خورشید گرفتگی که روی گونه‌ام داشتم—یک لکه‌ی واقعا بزرگ که همیشه مرا آزار می‌داد—وقتی که از تریا استفاده می‌کردم در عمل تیره‌تر شد. علت این امر این بود در اثر درمان با لیزر رنگدانه‌های پوستی در سطح پوست تجمع می‌کردند تا نهایتاً به کلی از میان بروند. الآن که چند هفته از آن ماجرا می‌گذرد، وقتی به آن نگاه می‌کنم، به نظرم می‌رسد که این لکه حتی نسبت به قبل درمان با تریا خیلی کم رنگ‌تر شده است. فکر نکنم خیالاتی شده باشم!

 

راستی، اگرچه لیزر تریا به عنوان دستگاهی که به طور خاص برای درمان آکنه به کار برود در بازار فروخته نمی‌شود، اما کاملاً مطمئن هستم که در طول مدتی که از آن استفاده می‌کردم، حتی در شرایط بحرانی پیش از پریودم، هیچ‌گونه جوش قرمزی روی پوستم ندیدم.

 

گواهی دیگران درباره‌ی لیزر جوان‌ساز تریا

 

البته من در این امر تازه‌کارم و تازه تصمیم گرفته‌ام که برای بار دوم نیز چند روزی با این پسر بد سر کنم، اما اگر شما به دنبال نقد و بررسی افراد هستید که مدت زمان بیشتری را با تریا گذرانده باشند، چند تایی محض نمونه این‌جا می‌آورم:

 

لکه‌ها، همواری، فربهی پوست. «وقتی تریا را خریدم، تا حدی مشکوک (اما امیدوار) بودم. هیچکدام از راه‌های دیگر (به جز بوتاکس و تزریق) هرگز برای من فایده‌ای نداشته‌اند، حتی Retin-A و ویتامین C هیچکدام اثر چندانی نکردند. برای همین از دیدن آثار بهبودی لکه‌های رنگی پوستم آن هم با این سرعت بهت زده بودم. اما از آن هم چشمگیرتر، بهبودی‌های غیرقابل وصف دیگری بود مثل صافی و همواری، و فربهی و پری پوستم. به جز خودم هیچکس متوجه این تغییرات نشد و فکر نمی‌کنم در عکس این تغییرات به راحتی قابل مشاهده باشد، اما به نظرم آن‌ها اگرچه ظریف ولی کاملاً اساسی بودند!!! یک لحظه آرام و قرار ندارم که ببینم در آینده چه ثمراتی به بار خواهد نشست.»

 

رنگ پوست، خط‌ها، منافذ پوستی، تقویت و استحکام: «من اواسط دوره‌ی سوم هستم و بیشتر اوقات از شدت درجه‌ی دو دستگاه استفاده می‌کنم. رنگ پوست من پیش از این غیریکنواخت بود، اما حالا رنگ بافت پوستم کاملاً روشن و یکنواخت است … به تازگی خطها و چروک‌های اطراف لبه‌های خارجی چشمانم به کلی ناپدید گشته‌اند. منافذ و چاله‌های روی پوستم دیگر خیلی قابل رؤیت نیستند، به ویژه روی گونه‌ها که پوستم کاملاً صاف و هموار شده است. من واقعا عاشق تغییراتی هستم که در اطراف لبها و دو طرف دهانم پدید آمده‌اند، و نمی‌توانم از آن‌ها چشم بپوشم. دیگر هیچ خط افتادگی، مگر همان نرمی طبیعی آن ناحیه وجود ندارد. فکر می‌کنم انگار سالهای سال جوان شده‌ام … و هرچه بیشتر استفاده می‌کنم نتایج بهتری بدست می‌آورم. من عاشق تریای خودم هستم.»

 

خط‌ها، رنگ پوست، منافذ پوستی. «چین و چروک‌هایی که در اثر سیگار کشیدن در اطراف دهان و لب‌هایم بودند دارند به شدت کاهش می‌یابند و این خیلی تشویق‌کننده است! به طور کلی، احساس می‌کنم پوستم تازه‌تر، باطراوت‌تر و لطیف‌تر شده است، و منافذ و چاله‌های روی بینی و گونه‌هایم خیلی کمتر به چشم می‌آیند. من تازه دور دوم را شروع کرده‌ام و چشم انتظارم ببینم دیگر چه عجایب و غرایبی آشکار خواهد شد.»

 

لک‌های پوستی مربط به کهنسالی، خط‌ها. «یک سالی می‌شود که این ماشین معجزه‌گر را خریده‌ام، و حالا دیگر نمی‌توانم بدون آن زندگی کنم! در این مدت، لک‌های پوستی ناشی از کهنسالی که روی صورت و دستان، اطراف لب‌ها و کناره‌ی بینی‌ام بودند به کلی حذف شده‌اند. این طور بگویم، در طول این یک سال گذشته، لک‌های پوستی به جای آنکه در اثر افزایش سن تشدید شوند به لطف تریا به شدت کاهش یافته‌اند. من فقط یک دوره درمان هشت هفته‌ای روی دست‌ها و گردنم انجام داده‌ام و پوست دستم به طور قابل ملاحظه‌ای مستحکم‌تر شده است. البته هنوز پوست گردنم کمی چروکیدگی دارد، اما آن‌هم دارد بهتر می‌شود … حتی با همان یک دوره درمان. بنابراین، خلاصه، صورت، گردن و دستهایم روی هم رفته خیلی بهتر از سال پیش به نظر می‌رسند. از آنجا که الآن دیگر 60 ساله شده‌ام، بهتر از این دیگر چیزی نمی‌توانستم از خدا بخواهم.»

 

رنگ پوست، منافذ، آکنه، جای زخم. «این اولین دوره‌ی استراحتم بعد از هشت هفته استفاده‌ی مستمر از تریاست. تا به حال نتایج زیر را مشاهده کرده‌ام: قطعاً رنگ و تن پوستم یکنواخت‌تر شده‌ است. منافذ پوستی‌ام کوچک‌تر شده‌اند. انتظار این یکی را نداشتم چون پوستم چرب است و حتی در این سن و سال در مواردی پیش می‌آید که جوش و تاول بزند. جوش‌های سرسیاه و سرسفید به شدت کمتر شده‌اند و در طول هشت هفته استفاده از تریا هیچ جوش جدید نداشته‌ام … اطراف چانه‌ام چند زخم کوچک دارم که همیشه دوست داشتم از شرشان خلاص شوم. اما درمارولرها نتوانسته بودن کاری برایم بکنند. خوب حالا ظاهر آن‌ها خیلی سطحی‌تر و هموارتر شده است.»

 

 لیزر فرکسل خانگی

منبع مقاله: این سایت

برای قیمت تماس بگیرید ناموجود

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین