شرکت آمیتیس تجارت ماندگار | چرا لیزر تریا 4X ؟ رفع دائم موهای زائد در منزل!
17026
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17026,single-format-standard,theme-bridge11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge | toptheme,wpb-js-composer js-comp-ver-6.11.0,vc_responsive

چرا لیزر تریا 4X ؟ رفع دائم موهای زائد در منزل!

چرا لیزر تریا 4X ؟ رفع دائم موهای زائد در منزل!

در این مقاله به این میپردازیم که چرا داشتن لیزر تریا 4X برای هر فردی که با موهای زائد خود درگیر است واجب است.

موهای زائد از آن دسته مسائلی است که همه ی ما به نوعی درگیر آن هستیم. هر روز بدنمان مثل یک جنگل انبوه پوشیده از موهای زائد می شود و ما بایستی با دسته تیغ های خود به جان آن ها بیفتیم. تکنولوژی هم که تا همین چندسال پیش فقط تا آنجا پیش می رفته که به تعداد لبه های تیغ اضافه کند و از یک لبه برسیم به تیغ های 7-8 لبه. اما دریغ، که ما هر روز درگیر این مشکلیم و کلی وقت صرف موزدایی بدن خود می کنیم و باز صبح روز بعد، روز از نو، روزی از نو! البته همواره یک روش با دوام تر هم برای رفع موهای زائد وجود داشته است و آن همان موجود فوق العاده دردناکی است که با نام های موم یا وَکس می شناسیمش!

به این ترتیب چندان هم لازم نیست که هر روز راهی مقابله با این جنگل پر شاخ و برگ شویم، بلکه کافی است هر چند هفته یکبار خودمان را بوسیله ی وَکس تا سرحد مرگ شکنجه دهیم و چند هفته ای را با بدن بی موی خودمان خوش باشیم. در مورد سایر راه های موزدایی نظیر کرم موبر یا دستگاه اپیلیدی هم همین آش است و همین کاسه؛ چرا که یا مثل تیغ زدن نتیجه ای زودگذر در پی دارند و یا مثل موم انداختن دردناک‌اند؛ به علاوه عوارضی مثل حساسیت های پوستی و رشد زیرپوستی موها را هم در پی دارند.

اما ده سالی می شود که تلاش دانشمندان صنعت زیبایی برای رسیدن به راهکاری قابل قبول در حذف موهای زائد به ثمر نشسته است. این دانشمندان خوش فکر (که احتمالا خودشان هم درگیر رشد بی رویه ی موهای زائد بوده اند) دستگاه های لیزری قدرتمندی را اختراع کردند تا ریشه ی موهای زائد را بسوزاند و برای همیشه فرایند بی وقفه ی رشد موها را متوقف کند. خیلی زود کلینیک های پوست و مو به راه افتادند و متخصصین با کمک این دستگاه ها به درمان مراجعین پرداختند.

اگرچه دستگاه های کلینیکی لیزر موهای زائد اختراع چشمگیری بود و خیلی ها را از تیغ و موم نجات داد، اما برای اکثریت افراد که دارای بودجه و وقتی محدود بودند همچنان دور از دسترس به شمار می رفت و رویایی خلاصی از موهای زائد و کنار گذاشتن تیغ اصلاح مثل یک آرزوی محال می نمود!

خوشبختانه امروز دانش و فن آوری به مرحله ای از رشد خود دست یافته است که همه انسان ها، چه زن و چه مرد، می توانند بدون زحمت و رنج و درد و حتی بدون صرف هزینه های هنگفت از شر موهای زائد خود «برای همیشه» خلاص شوند. یعنی رویای بشر برای رهایی از چنگ شاخ و برگ های اضافی روی پوستش به حقیقت پیوسته است. می پرسید چگونه؟ به شما خواهم گفت!

 

لیزر تریا 4X چیست؟

کمپانی تریا بیوتی پس از سالها تحقیق و پژوهش روی وسایل و دستگاه های زیبایی در ابعاد خانگی و با بهره مندی از همان دانشمندانی که پیش از این لیزرهای کلینیکی را اختراع کرده بودند و موفق به تولید و عرضه‌ی لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا 4X شد و در نتیجه ی این زحمات، زیبایی با کمترین زحمتی به خانه های ما قدم گذاشت! به عبارت دیگر، شرکت تریا بیوتی اولین و تنها کمپانی در صنعت زیبایی است که تکنولوژی لیزر خانگی رفع موهای زائد را اختراع نمود و آن را به طور انحصاری و به عنوان اولین و تنها لیزرموهای زائد دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) برای استفاده در منزل روانه ی بازار کرده است. یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های لیزر دستی تریا 4X، تکنولوژی به کار رفته در آن است: لیزر تریا 4X دقیقا همانند لیزرهای دایودی کلینیکی کار می‌کند، با این تفاوت که برای استفاده از دستگاه‌های لیزری کلینیکی، باید وقت و هزینه ی بسیار هنگفت تری (10 برابر بیشتر) را صرف کنید!

اگرچه ممکن است کلمه‌ی «لیزر» برای خیلی ها کمی ترسناک به نظر بیاید، اما هیچ جای نگرانی نیست: این دستگاه با ایمنی بالایی موهای ناخواسته‌ی بدن را هدف‌ قرار می دهد و روند رشد موهای زائد موجود در بدن، از گونه تا نوک انگشتان پا را متوقف می کند.

لیزر تریا 4X یعنی تحقق آرزوی دیرینه‌ی شما برای داشتن بدنی صاف و بدون مو. این دستگاه خانگی امکان درمانی راحت، آسوده و، از همه مهمتر، مقرون به صرفه درحریم خصوصی منزل خودتان را فراهم می‌کند. مجوز FDA، نظرات متعدد کاربران و توصیه‌ی اکثر پزشکان متخصص امریکایی همگی گواه صحت ادعاهای این لیزر خانگی است.

حذف دائمی موهای زائد چگونه امکان پذیر است؟!

اگر برای شما هم سوال است که دستگاهی به کوچکی یک سشوار چطور قادر است موهای زائد سرتا سر بدنتان را برای همیشه ریشه‌کن کند، باید بگویم که اشعه‌ی لیزر دایودی (یعنی دقیقا همان لیزرهایی که در کلینیک‌های پوست و مو مورد استفاده پزشکان قرار می‌گیرد) به عمق پوست نفوذ می‌کند تا با هدف گیری ملانین ریشه‌ی مو، فولیکل مو را بدون رساندن آسیبی به پوست اطراف آن غیرفعال کنند. به عبارت دیگر، تریا با اشعه ی لیزر خود چنان به حساب پیاز مو می‌رسد که دیگر موها جرأت رشد کردن نداشته باشند.

لیزر تریا 4X برای چه افرادی مناسب است؟

این دستگاه روی افراد با رنگ پوست روشن و موهای تیره بهترین کارآیی را دارد. زیرا نور لیزر به طور کامل جذب رنگدانه‌های فولیکل مو می‌شود و کار آن‌ها را تمام می‌کند. اما   از آنجا که لیزر تریا 4X دارای طول موج بالای 810 نانومتر است با سطح پوست تماس چندانی ندارد و نسبت به سایر لیزرهای موهای زائد کمتر به رنگ پوست وابسته است لذا افراد با پوست تیره نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. اما جدای از پوست‌های تیره، نتایج لیزر تریا روی افراد واجد شرایط (افراد با موهای تیره) چشمگیر بوده است.

چطور امکان دارد که FDA به یک دستگاه لیزری مجوز استفاده خانگی داده باشد؟!

سازمان FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) تا کنون به هیچ دستگاه لیزری اجازه‌ی عرضه‌ در سطح عمومی و استفاده بدون نظارت پزشک متخصص را نداده بود زیرا این گونه وسایل به دلیل انرژی بالایی که دارند، ممکن است موجب بروز سوختگی و آسیب‌های جدی پوستی شوند . اما مکانیسم خارق‌العاده‌ی لیزرهای تریا و حسگر پوست آن حتی سازمان معتبری همچون FDA را هم تحت تأثیر قرار داده است.

وقتی که برای اولین بار لیزر موهای زائد تریا 4X را از جعبه بیرون می‌آورید، با یک دستگاه «قفل» مواجه می شوید. برای باز کردن قفل آن، لازم است که پوست شما جواب پس دهد! آیا رنگ پوست شما برای درمان با نور لیزر مناسب است؟ تا دستگاه از پوست شما پاسخ مثبت نگیرد، حاضر به روشن شدن نیست! هنگامی که سنسور پوست تعبیه شده در زیر دستگاه پوست شما را پویش کرد و از رنگ پوست شما و آمادگی آن برای دریافت نور لیزر اطمینان حاصل کرد، قفل دستگاه باز می‌شود و می‌توانید درمان خود را آغاز کنید. این قفل، موجب شده تا بتوان در کمال امنیت در منزل خود از لیزر درمانی بهره‌مند شویم.

با وجود این همه تدابیر امنیتی، به ویژه حسگر پوست لیزر تریا 4X، احتمال بروز تمامی خطرات کار با یک لیزر را به صفر رسانیده و دیگر مشکلی برای استفاده از لیزر در خانه وجود ندارد و شما قادرید بدون نظارت پزشک متخصص نواحی خصوصی بدن خود را در خلوت خانه ی خودتان موزدایی کنید. به همین دلیل، FDA ایمنی این دستگاه را تایید نموده و برای مصرف خانگی آن مجوز داده است.

چرا لیزر تریا 4X شارژی است؟

شارژی بودن دستگاه یکی از بزرگ ترین نقاط قوت لیزر تریا 4X محسوب می شود. این ویژگی گواهی است بر امنیت بالای لیزر تریا 4X. در واقع شرکت تریا بیوتی در ساخت این دستگاه به قدری به مسائل امنیتی اهمیت داده است که با شارژی کردن دستگاه و سایر تدابیر امنیتی شما نمیتوانید در هنگام اتصال دستگاه به برق بدن خود را لیزر کنید؛ زیرا اگر به هنگام درمان بدن خود با لیزر دستگاه به برق متصل باشد و نوسانات برقی رخ دهد (پدیده ای که در ایران بسیار شایع است) هم موجب وارد شدن آسیب‌های جدی نظیر برق گرفتگی به فرد می‌شود و هم دستگاه لیزر آسیب می بیند.

به همین دلیل این کار کردن دستگاه درحالی که به برق متصل است می تواند بسیار خطرناک باشد. اما لیزر تریا 4X با شارژی کردن دستگاه این خطر را کاملا از ما دور کرده است و آن را به دستگاهی امن و حافظ سلامت کاربرانش تبدیل کرده است. جالب است بدانید که نسخه های قدیمی تر لیزرهای خانگی موهای زائد تریا چنین قابلیتی نداشتند و شما بالاجبار می بایست دستگاه را به برق وصل نموده و سپس از آن استفاده می کردید.

تفاوت لیزر تریا 4X با سایر لیزرهای موهای زائد در چیست؟

لیزر تریا 4X مجهز به تکنولوژی لیزر دایود است؛ یعنی همان تکنولوژی در برخی از پیشرفته ترین کلینیک های تخصصی پوست و مو برای رفع دائمی موهای زائد بدن با قیمتی گزاف ارائه می شود. به طور کلی تنها لیزرهای دایودی هستند که می توانند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرند. اما لیزرهای دیگر مانند لیزرهای الکساندریتکه در بسیاری از کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد چنین توانایی‌ای ندارند چرا که لیزرهای الکساندریت از طول موج 750 تا 755 نانومتر فراتر نمی رود در حالی که لیزر خانگی تریا 4X همچون سایر لیزرهای دایودی حرفه ای و کلینیکی 810 نانومتر طول موج و 22 ژول در سانتیمتر مربع توان دارد.

نکته ی قابل توجه اینجاست که حتی نسخه های قدیمی لیزر موهای زائد تریا هم فاقد این همه ویژگی شگفت انگیز بودند و روند درمان و رسیدن به نتایج مطلوب با آن دستگاه های قدیمی بسیار کندتر بود. به همین دلیل نام این دستگاه جدید و شگفت انگیز را تریا 4X گذاشته اند چرا که قدرت و سرعت تاثیر آن چهار برابر سایر لیزرهای خانگی موهای زائد است.

آیا لیزر همان IPL است ؟

بیشتر مردم فکر می کنند لیزر نام دیگر IPL است و دستگاه IPL همان دستگاه لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد است؛ اما نه! این دو با هم تفاوت دارند.  لیزر و IPL از لحاظ طیف نوری که ساطع می‌کنند باهم فرق دارند به همین خاطر نحوه‌ی کاربرد آن‌ها نیز با هم متفاوت است.

لیزرها یک طول موج مشخص از نور را به طور متمرکز گسیل می‌‌سازند (نور تکفام). این نور تکفام، یک نور به شدت متمرکز با یک رنگ واحد است که ملانین موجود در پیاز مو را هدف می‌گیرد.

اما IPL ها نمی توانند یک طیف مشخص را گسیل کنند و بجای آن طیفی از طول موج‌های مختلف که بسیار کمتر از طول موج ساطع شده از سوی لیزرهاست را گسیل می‌سازند. درست به همین دلیل تأثیرگذاری  IPLها برای کاهش دائمی موهای زاند به اندازه‌ی دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیست، زیرا تنها می‌توانند در هر بار تعداد معدودی از موها را هدف قرار دهند و به آن ها حرارتی کمتر از حرارت حاصل از نور لیزر برسانند.

تفاوت مهم دیگر لیزر تریا با دستگاه های IPL در این است که IPLها دارای شات محدودی هستند و پس از چندبار استفاده یا باید مجددا کارتریج آن ها را خریداری نمود و جایگزین کارتریج قبلی کرد یا کلا از کار می افتند. در حالی که لیزر تریا 4X دارای تعداد شات نامحدود است یعنی می توان از این دستگاه برای همیشه و بدون نیاز به تعویض کارتریج استفاده نمود.

توجه داشته باشید که خیلی از دستگاه هایی که به اسم لیزر موهای زائد عرضه می شوند در واقع لیزر نیستند و فقط IPL هایی هستند که برای مدتی موهای زائد را از بین می برند اما هرگز نمی توانند به طور دائمی به حل این مشکل بپردازند. لیزر تریا 4X تنها لیزر خانگی دایود است که ما را برای همیشه از شر موهای زائدمان خلاص می کند.

بدون نظارت پزشک چطور می شود با لیزر تریا 4X کار کرد؟

کار با این لیزر بسیار آسان است، و برای استفاده از آن هیچ نیازی به حضور پزشک متخصص ندارید. تنها کاری که می بایست بکنید این است که لیزر تریا 4X را شارژ کنید؛ بر حسب میزان تحمل دردتان، یکی از 5 درجه شدت مختلف آن را برای درمان انتخاب کنید و شروع کنید به گوشمالی دادن پیازهای مو! البته بسیاری از کاربران از همان ابتدا با درجه ی پنج دستگاه (قوی ترین شدت انرژی لیزر) درمان خود را آغاز می کنند تا بتوانند زودتر به نتیجه ی دلخواه خود برسند. صفحه نمایش دستگاه، دکمه ی تنظیم درجه شدت و شمارنده تعداد پالس ها همگی از جمله ویژگی‌های این دستگاه هستند که کار را برای همه واقعا آسان کرده است.

با این که کار با لیزر تریا 4X فوق العاده راحت و ساده است، اما بازهم مهم است که به محض دریافت لیزر دفترچه‌ی راهنمای آن را به طور کامل مطالعه نمایید، تا هم اطمینان حاصل کنید که این لیزر برای نوع پوست شما مناسب هست یا نه، و هم روش درست کار با آن را یاد بگیرید.

از نکات مهم دیگری که خوب است از همین اول به آن توجه داشته باشید، یکی این است که باید هر دو هفته یکبار درمان خود را روی نواحی از بدن خود که به تازگی شیو کرده‌اید تکرار کنید. توصیه می شود از 6 تا 8 هفته قبل از شروع درمان بوسیله ی موچین، وکس و یا وسیله ی دیگری موهای خود را از ریشه در نیاورده باشید زیرا لیزر با ریشه ی مو زیر سطح پوست سر و کار دارد و اگر موها را از ریشه چیده باشید دیگر فولیکول مویی در آن ناحیه برای درمان باقی نمی ماند.

هنگامی که لیزر ساطع می‌شود، کمی موج گرم احساس می‌کنید که شدت آن حتی به سوزش و گزیدگی هم نمی‌رسد و واقعا احساس خیلی ملایمی دارد. به علاوه شما می‌توانید تعداد پالس‌های ساطع شده در هر ناحیه از درمان را دنبال کنید و برای خود یادداشت کنید.

برای رسیدن به بی مویی کامل، می‌بایست چندین درمان را طی چرخه رشد مو کامل کنید تا جلوی رشد موها به کلی گرفته شود. ممکن است ابتدا باز هم سر و کله ی موهای شما پیدا شوند، اما هرچه بگذرد نازک‌تر و کم‌تر و کم‌تر می‌شود تا این که نهایتا به نتیجه‌ی دلخواه خود می‌رسید. طبق اظهار کمپانی تریا، تنها پس از دو جلسه که به طور دو هفته درمیان تحت درمان قرار بگیرید، می‌توانید اثر کار را مشاهده کنید. در واقع، پس از دو جلسه‌ی اول، 70% کاهش رشد موها را تجربه خواهید کرد. البته هرچقدر موهای شما تیره تر و پوست شما روشن تر باشد، نور لیزر بهتر جذب ریشه مو می شود و در نتیجه خیلی زودتر به نتیجه ی دلخواه خود می رسید.

پس از درمان با لیزر تریا 4X دیگر هرگز نیازی به شیو کردن بدن خود، از پشت لب تا زیربغل‌‌ها گرفته تا بیکینی و ساق پاها  نخواهید داشت. نکته ی دیگر این که بله، کار با این دستگاه کمی درد دارد…مثل یک کش لاستیکی که پوستتان را نیشگون بگیرد، اما چون راه برای انتخاب از بین 5 درجه شدت مختلف باز است، به راحتی می‌توانید درجه‌ای که برایتان قابل تحمل‌تر است را انتخاب کنید و درمان‌تان را پیش ببرید.

لیزر تریا 4X در نگاه آخر

این که می‌توان از لیزر تریا 4X برای درمان هم صورت و هم بدن، هم برای آقایان و هم خانم ها استفاده کرد، واقعا معرکه است. این دستگاه هم از نظر کارآمدی و هم هزینه، رقیب سرسخت لیزرهای کلینیکی هستند. علاوه بر این، لیزر تریا 4x با خوشدستی و وزن سبکش، کار را برای ما بی نهایت آسان کرده است. این دستگاه نتاج باورنکردنی با خود به ارمغان می آورد؛کافی است درمان با این وسیله‌ی معجزه‌آسا را (البته طبق دستورالعمل خود دستگاه) شروع کنید تا خودتان مزیت‌ها و نتایج شگفت‌انگیز آن را از نزدیک ببینید.

لیزر تریا 4X دستگاهی معتبر است که در همگی فروشگاه های معتبر و شناخته شده ی بین المللی نظیر Sephora به فروش می رسد. متاسفانه به علت محبوبیت این لیزر خانگی نمونه های چینی و تقلبی آن بازار را احاطه کرده است. لذا برای خرید این دستگاه در داخل ایران اکیدا توصیه می کنیم که لیزر تریا 4X و سایر محصولات تریا را از شرکت آمیتیس تجارت ماندگار، نمایندگی انحصاری تریا بیوتی در ایران (www.tria-beauty.ir) تهیه کنید تا خیالتان بابت اصل بودن دستگاه و تقلبی نبودنش راحت باشد و  از خدمات پس از فروش و گارانتی تعویض لیزرهای تریا بهره مند شوید.

ممکن است این دستگاه نسبت به سایر محصولات مراقبت پوستی نظیر کرم های آرایشی چندان ارزان به نظر نرسد، اما  توجه داشته باشید که این یک راه حل دائمی برای یک مشکل همیشگی است و برای موزدایی تنها یک قسمت کوچک از بدن در کلینیک‌های حرفه‌ای باید ده برابر بیشتر هزینه کنید در حالی که تریا مجوز FDA را برای استفاده مادام‌العمر در خانه آن‌ هم برای تمام قسمت‌های بدنتان از سر تا پا دارد. حالا خرید یک چنین دستگاهی اصلا دیگر هزینه‌ی قابل توجهی به چشم نمی‌آید. باشد که این دستگاه کوچولوی دوست داشتنی شما را برای همیشه از تیغ و موم بی نیاز کند!

جزئیات بیشتر درباره لیزر تریا 4X

دانلود دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه

         مشاهده آنلاین ویدئوهای آموزشی

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه
گفتگو آنلاین